Jobbar och går
2011-07-12
23:27:36

Alltså... det händer liksom inte speciellt mycket i mitt liv just nu känns det som... Jobbar hela dagarna på jobbet... och sen åker jag hem och fortsätter jobba... det är ungefär så det ser ut... Helgen blev värsta slapparhelgen... hade bestämt att jag fan inte skulle jobba under helgen... nån måtta får det ändå vara på dumheterna... Låg på soffan med huvudvärk större delen av lördagen... som sen gick över till nåt migränliknande skräp... och större delen av söndagen låg vi i sängen och glodde på tv... strax efter fyra började det krypa i kroppen och sambon slängde ur sig: "Ska vi gå på promenad?" Han brukar aldrig gå med på det när jag föreslår så jag nappade ju direkt... På med MBT-skorna och så gick vi... och gick och gick och gick... 11km gick vi... :w00t: Visst det har känts i benen att jag varit på långpromenad... men jag har även träningsvärk i ryggen nästan ända upp till skulderbladen... och magen och rumpan... så nån nytta gör nog de där skorna... :biggrin: Idag fick vi ihop till 4,5km... det började småregna så det var inte läge för nåt längre... :wink:


Postat av: Jenny

Så mycket promenerande! Det är riktigt inspirerande för mig som mest är soffpotatis! :)

(Har följt din blogg ett tag, men nu så har jag börjat prenumerera på den på Bloglovin också :))

Svar: @Jenny,
Det blev bara två promenader... ska försöka ta mig i kragen och kanske komma iväg en sväng idag... skulle vara lite skönt... fast då får jag gå ensam... och det är ju inte så himla kul...
Vad roligt! Och tack för att du följer mig! :o)
Lelle

2011-07-17 @ 01:34:45
URL: http://comatose.nu

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0