My precioussssss...
2011-07-30
22:30:41

Blev lite orolig här för en stund sen... har haft en del problem med trådlöst internet här hemma ett tag nu... och vad vi än testade så verkade det som att det var nåt fel på min dator... min fina lilla tokrosa dator... Men så var det ju som tur var inte... det är nåt fel i nån av dosorna... routern eller nåt sånt... skitsamma... huvudsaken är ju att det inte är fel på datorn... Säga vad man vill om den här lilla skiten... den är inte sådär jääätttesnabb som man kanske skulle önska ibland... och så finns det ingen cd-rom... har i och för sig bara varit i behov av det en gång hittills sen jag köpte den här... men jag är väldigt förtjust i den... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0