Slöhög
2011-07-17
11:48:13

Det är nästan så jag skäms att säga det... men igår gjorde jag verkligen ingenting... låg i sängen och glodde på dumburken... ja ok... jag satte igång ett par maskiner tvätt och diskmaskinen och så... men mer än så blev det inte... På ett sätt skönt... men som vanligt så känner jag att jag slösar på ledig tid... idag är det i alla fall bättre väder... så på nåt sätt ska jag försöka få mig själv att ta en promenad... inte så lätt när jag kommer att få gå ensam... det är liksom inte så himla kul att gå på promenad ensam... sambon har åkt iväg till verkstan igen... och jag har ingen susning om när han kommer tillbaka... Men jag måste till djuraffären idag i alla fall... annars har jag två ledsna och hungriga katter imorgon bitti när de inte får nån mat... Känner att jag inte kan slappa bort en dag till... nåt måste göras idag... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0