Semestertider och bokslut
2011-06-28
22:49:06

Satt härom dagen och tittade lite i almanackan... och konstaterade att nästa gång jag har det lite lugnt på jobbet igen är troligen i mitten på augusti... snacka om upplyftande... noooooot!! Det är ju semestertider... och just nu är halvårsbokslutet i full gång... den här och nästa vecka... och jag hinner inget av mitt eget jobb... varje gång jag ska ta tag i nåt dyker det upp nåt annat som jag måste ta tag i... och dagarna i den här månaden börjar liksom ta slut... och jag måste få ordning på grejerna i juni... När vi väl tagit oss igenom bokslutet går min kollega på semester... då blir jag ensam i vår lilla grupp på två... och när hon är tillbaka är det dags för nästa månadsbokslut... tjohooo.... Är helt mossig i huvudet redan... säger konstiga saker... hahaha... ja mer än vanligt då... så ja... stressen börjar både synas och höras nu... men i och med att jag kommer att ha fullt upp kan man ju hoppas att dagarna går fort... att tiden överhuvudtaget går fort... För då är det nästan dags att flytta... wiiii... :biggrin: Så blir det tyst här på bloggen... så vet ni vad det beror på... med största sannolikhet någon form av "meltdown"... :wink:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0