Väntar fortfarande på besked
2011-06-15
11:26:02

Jahaja... onsdag... halva veckan har gått... har inte gjort nånting speciellt och har inget inbokat för resten av veckan heller... Både skönt att inte ha nåt inbokat... men det är lite blandade känslor samtidigt för jag vet ju att jag blir så sjukt uttråkad... :w00t: Idag förväntar jag mig ett besked från banken på vad det nu är för beslut de tagit gällande huset då vi åkte på de där förbannade vattenskadorna... när jag ställde frågan om vad som skulle kunna hända i värsta fall fick jag svaret "Det tar vi då" (alltså när banken beslutat)... så det kändes ju lagom kul att inte få nåt svar... men det är samma sak oavsett vart jag ringer... så vi får väl se hur det slutar... Håll nu alla tummar och tår... :smile:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0