No style is my style
2011-03-30
15:04:25

Man skulle nästan kunna tro att jag åkt på värsta identitetskrisen när det gäller klädstil... men jag tror nog att jag alltid varit väldigt out of fashion... egentligen har jag ingen stil tror jag... tar på mig det jag känner för... och råkar hitta i garderoben... :biggrin: Igår gick jag omkring i en stor munkjacka med dödskalle på... ungefär som den på bilden... och jeans och gympadojjor....
Lindex Shop Online - Jeans

Och idag blev det en svart topp... fast med mer u-ringning än på bilden... en svart kort kjol... och en kofta över... och så mina nya skor till såklart... :biggrin:


Visit hm.com


Visit hm.com

446062
Som det står på min munkjacka... "No style is my style"... det passar in bra på mig... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0