Thailand - Första veckan
2011-03-31
22:24:39

Första veckan på semestern började lugnt... vi solade och badade... och hur vi än smörjde in oss med solskydd brände vi oss givetvis ändå... mest T... men även jag... så det blev en del hattande mellan stranden och rummet... och så promenader längs vägen som går igenom White Sand Beach... Aloe Vera-massage blev det ju då första veckan också... :wink: I och med att vi var tvungna att hålla oss en del i skuggan roade vi oss med att testa lite olika fruktdrinkar och shakes... jättegott... och den enda drinken med alkohol i på hela semestern drack jag på Sabay Bar... och det var en Strawberry daiquiri... namnam... där jag även rökte vattenpipa på riktigt för första gången... :biggrin: Vi blev ju bara tvungna att testa ett fish-spa som fanns där (små fiskar som äter död hud från fötterna)... de första minutrarna kändes det jätteläskigt... man ville bara slita upp fötterna... det killades jättemycket... och fiskrackarna försökte ju ta sig in mellan tårna... har ett videoklipp i mobilen därifrån som jag ska försöka få ordning på och lägga upp sen senare... :biggrin: Men i det stora hela... sol... bad... massage... semester helt enkelt... :biggrin: 110303-110311 [nggallery id=17]



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0