För få timmar på dygnet just nu
2011-05-25
23:25:08

Stoppa klockan! Tiden räcker liksom inte till... :wassat: Igår var jag ensam på jobbet... vi är normalt två i min lilla delgrupp... jobbade häcken av mig... och när jag kom hem gjorde jag inget vettigt... låg i sängen och glodde på TV... rätt skönt faktiskt... Idag var det lugnare på jobbet... sagt upp abonnemang och lite sånt inför den kommande flytten... och så har vi bokat en tid för mäklaren att komma och titta på vår skruttiga lägenhet... och det blev på fredag... så förutom att vi var och handlade så har jag spenderat den här kvällen med att städa... och det kommer att fortsätta imorgon... vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt... not so funny men det måste ju göras så... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0