Sjunga eller dansa?
2011-05-01
21:35:27

Ååå jag gillar verkligen inte att behöva välja... Först och främst.... fredag till söndag är jag i Oslo och kan alltså inte gå på fredagsdansen... så på söndag får jag åka från Arlanda till dansskolan för lektion... tänker inte missa den... Helgen efter... då är det fredagsdans som gäller som vanligt... men sen på söndagen.... den 15e... då är det konsert med kören... Samling kl 12... konsert kl 16... danslektion kl 17... Kan ju omöjligen vara på två ställen samtidigt... har redan missat så mycket av danslektionerna så jag vill verkligen inte missa mer... samtidigt som det vore jättekul att vara med på konserten tillsammans med Lisa Nilsson och Stephen Simmonds... Vad tusan ska jag välja... :sad:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0