Summithelg - del 1
2011-05-09
12:37:41

FREDAG: Åkte hemifrån jättetidigt... flög till Oslo... vi skulle ha aktiviteter med samma avdelning som jag själv jobbar på fast från alla länder... när vi kom fram hann vi inte mer än att åka till det norska kontoret för att lämna våra väskor... och sen var det dags för lunch på Månefisken där vi kunde sitta utomhus och äta i det fina vädret... restaurangen var jättemysig... Efter lunchen åkte vi till Operahuset... en fantastiskt vacker byggnad... där vi fick en guidad tur plus en liten titt på när de övade för Romeo & Julia... hur häftigt som helst... [caption id="attachment_4538" align="aligncenter" width="311" caption="Operahuset"][/caption] [caption id="attachment_4539" align="aligncenter" width="311" caption="Operahuset"][/caption] [caption id="attachment_4540" align="aligncenter" width="311" caption="Operahuset"][/caption] Efter turen fick vi hämta våra väskor och checka in på hotellet... hade ett eget rum med två sängar... och det såg liksom lite ensamt ut när bara den ena sängen blev använd... men det var jätteskönt... [caption id="attachment_4542" align="aligncenter" width="311" caption="Sängarna"][/caption] [caption id="attachment_4543" align="aligncenter" width="311" caption="Utsikten från rummet"][/caption] Efter en snabb dusch  var det dags att göra sig i ordning för kvällens middag med samma gäng som tidigare på dagen...  vi åt på en jättefin kinesisk restaurang som heter Dinner... är så stolt över mig själv... vet inte hur mycket konstig mat jag smakade... :wink: Efter middagen gick vi till Stratos där vi mötte upp alla andra och hade ett litet välkomstparty... jättetrevligt... var så himla trött så jag var på hotellrummet i hyfsad tid och tog ett bad... sen gosade jag ner mig under täcket... :sleeping:


Postat av: Alisa

Men åh tack för att du bloggar om d!:) Jag har varit så nyfiken o ni verkar ha haft d super bra!:)

Svar: @Alisa,
Lite måste man ju... hihi... det kommer lite mer sen... tyvärr är jag ju katastrofalt urusel på att fota.... så det blir ju inga roliga bilder... men men... :o)
Bästa summiten jag varit på hittills... :o)
Lelle

2011-05-09 @ 13:35:13
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0