Glad->mindre glad
2011-11-02
09:48:39

God morgon alla glada! :biggrin: Ja alla andra också... :wink: Måste säga att jag var på rätt bra humör innan jag kom till jobbet... jag vet inte vad det är den här veckan... det verkar vara nån "fräs-på-Finance-veckan" eller nåt... När jag kom så pratade vi om att jag skulle på konsert ikväll och att jag borde kanske tagit ledigt imorgon då det kommer bli riktigt sent... och så sa jag att jag hoppas att Rihanna inte ställer in... (för i min värld skulle det inte vara omöjligt att hon gör det iom att hon gjorde det härom dagen)... nä men det så får man ju minsann inte tänka... och inte ens ett leende på det utan sådär lagom irriterat... Jamen va fan ska jag göra då... risken finns ju... är det inte bättre att vara lite "förberedd" än att bli totalt besviken om det nu skulle hända? Ja jag är en glaset-är-halvtomt-typ... Blää vad jag är trött på sånt här...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0