Jessicurl
2011-11-10
22:46:00

Blev alldeles jätte-inspirerad utav Zarah-Lous inlägg med före och efter bilder... hon kör precis som jag med balsammetoden... men hon är duktig och "ploppar" håret (finns en länk i hennes inlägg) men det gör inte jag...

Sen jag började med BM för några år sen så har jag alltid varit sugen på att testa produkter från Jessicurl... men det har liksom aldrig blivit av...

I tisdags var jag inne på en svensk sida, Guldlocken, som säljer Jessicurls produkter och klickade hem en testförpackning med sex olika produkter... ok det var inte billigt... men jag vill ju testa...

Gissa om jag blev förvånad när paketet låg i brevlådan dagen efter!? Vilken service!! Helt imponerad...

Ska bli kul att se om det blir någon skillnad med alla dessa produkter... och så ska jag givetvis försöka få till det här med "ploppandet" :wink:




Postat av: Zarah-Lou

Du återkommer med en liten recension sen va? ;)
Mitt klipp i inlägget är ju med/från henne som har det där märket.. eller nåt sånt.. :P

Svar: @Zarah-Lou,
Absolut!
Måste bara säga att jag än så länge inte är imponerad, men sen vet jag inte om det är "fel" på produkterna eller mina försök till att "ploppa"... mitt hår har inte varit så här frissigt på länge... men jag kämpar på :)
Lelle

2011-11-11 @ 19:59:55
URL: http://blogg.zarah-lou.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0