Motivationsdödande Ragata
2011-11-11
13:00:47

Det har pratats en del på sista tiden om motivation och sånt på jobbet... och idag är en dag då min motivation förintats helt... Här försöker man hjälpa till och ta reda på saker... och så är det en person (som vi nu döper till Ragata)  som bara sätter sig emot allt jag säger... det verkar som att hon tror att jag sitter här och hittar på... som om jag inte har annat att göra på dagarna... det är som att jag inte skulle ha en blekaste aning om vad jag pratar om... trots att jag fått det bekräftat... Om hon bara skulle ta och läsa informationen som hon fått... från annat håll än mig... jag fattar inte hur det här missförståndet har uppstått... tror vi sitter med samma förbannade lapp... men hon tolkar informationen på ett annat sätt... Fine... hon kanske tycker att jag är urusel på mitt jobb och inte vet vad jag håller på med... men varför inte dubbelkolla hur det faktiskt ligger till istället för att käfta om det med mig och blänga ilsket på mig i korridoren... Blir så less på sånt där... morr...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0