Tjejsnack och krossade drömmar
2011-11-10
21:44:22

Jahaja... om jag skulle ta och fixa den där updaten då... det får tyvärr bli utan bilder för nu vill jag liksom bara ha det överstökat... har ju faktiskt annat att blogga om också... :biggrin: Det var ju då en Kristin-helg... jag åkte och hämtade henne från jobbet i fredags... och som vanligt blir det inte så mycket gjort i och med att vi är hemma så sent... men det är klart det blev en del skitsnack i ett gäng timmar... Vi ställde klockan på nio på lördagmorgonen för att inte sova bort halva dagen... och åkte in till Södertälje för att se vad det finns för shopping där... hade inte varit där på flera år... mer än det när jag sitter på bussen... Det var inga problem att hitta nåt att shoppa... Kristin var den duktiga av oss och höll hårt i plånboken... det blev mat på Grekiska Kolgrillsbaren (NAM!) och sen åkte vi hem... Vi hade ju inte sjungit Singstar på länge så vi tyckte det var dags för det... sagt och gjort... vi slaktade ett helt gäng låtar... men vi har ju alltid tyckt att vi är sådär ok på att sjunga... vi prickar toner för det mesta och är inte tondöva... så vi gjorde misstaget att börja "analysera" våra poäng... Nu kommer det här låta skrytsamt... men på ABBA-skivan snittar vi lätt på ca 9500 poäng... givetvis på lätt nivå... och så började vi prata om att vi kanske skulle ta och öka svårighetsgraden och se hur illa vi verkligen sjunger... vi hann inte ens så långt utan tog beslutet att lyssna på inspelningarna... BIG MISTAKE!! Det kändes lite som att våra drömmar krossades... plötsligt förstog jag varför sambon byter radiokanal i bilen när jag jammar loss... det var inte vackert... Efter det sjönk ju humöret en del så jag värmde på bastun... och sen körde vi en härlig ansiktsmask... lena som små bebisar gick vi och la oss på tok för sent efter en massa kackel och TV tittande... På söndagen var det återigen dags att kliva upp nio... för att ta oss en liten utflykt till Hedlandet... det blev lite shopping där också faktiskt... hittade en stor onepiece som jag får plats i och som inte kostade mer än 300kr... vägrar betala 600-700 för en sån... den är ju trots allt ENDAST till för inomhusbruk... eller på sin höjd ute på den egna tomten... ett par kuddar till soffan och lite annat krafs... Resten av söndagen gjorde vi nog inte så himla mycket... segade mest.... sen var det ju dags för Kristin att åka hem igen... Phu... there you have it... nu är det gjort... och Kristin... det är bara att koppa... :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0