Hur gör ni?
2011-10-03
10:56:06

Ja det här börjar säkert bli jävligt tjatigt... men jag fattar inte hur folk gör... Hur hinner ni blogga... twittra och facebooka? Jag gör det då inte... hinner tänka tanken att det där borde jag blogga om... men jag har inte tid att greppa datorn eller telefonen för att faktiskt göra det... sen att det i slutändan inte tar många minuter att göra det men det blir liksom inte av ändå... :w00t:


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincint Omnia

Bloggen släpar ju definitivt efter!:) Men Twitter & Fb är lätt, på toan, på väg till ett möte, på väg hem! :)

Svar: @Alisa ♥ Amor Vincint Omnia,
Hahaha.... det är alltså kört för min del... det är då jag försöker hinna läsa ikapp allt jag missat...
Lelle

2011-10-03 @ 20:35:54
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0