Trafikfaran Lelle
2011-10-30
19:33:18

Jag är verkligen en sån där "jävla kärring som inte borde ha körkort"... hahaha... Har nog aldrig gillat att köra bil... och jag gör det inte lättare för mig själv genom att stressa upp mig... Imorse skulle jag iväg och fixa fransarna... och det började med att jag hade typ mardrömmar om resvägen inatt... sen klev jag upp i god tid... tyckte jag... Men det blev knasigt direkt... kom iväg hemifrån lite för sent... stressade iväg... kom till Södertälje och klart som fan att det var broöppning... Det tog visserligen inte lång tid... men så fort bron började gå ner kände jag det där panikdunkandet i bröstet... med motorstopp som följd... helt jävla otroligt... det var inte ens uppförsbacke... jag och bilen Bettan kommer bara inte överens när det gäller dragläget... hade inga större problem med föräldrarnas bil... men den här rackarn... det bara går inte... Hur som helst så kom jag iväg... tomatröd i nyllet... åker Gamla Södertäljevägen för jag skulle ändå stanna till hos päronen innan... då är det en älg som springer runt som en yr höna... jättestressad... och kommer inte in i skogen pga att det var ett stängsel i vägen... Kvart i tio när jag kom fram var jag så sjukt stressad och slut i kroppen så jag bara låg där på britsen och flåsade... och för vad... en jävla bilresa... jag säger det igen... jag ska nog inte ha körkort...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0