Får skylla mig själv
2011-09-20
00:57:33

Det var vad tandläkaren sa till mig idag... och jag kan inte annat än hålla med henne... och det gör mig skitsne... jag borde vetat bättre... :angry: Har varit duktig och borstat tänderna morgon och kväll... tandtrådat ibland... och inte haft några problem... MEN jag har däremot inte varit hos tandläkaren på några år... ja fy skäms på mig... för det får jag betala nu... och dyrt också... För ett tag sen så tog jag i alla fall tag i det här och bokade en tid för undersökning och imorse var det då dags... Det tog kanske 20 minuter... en undersökning med bilder och lite tandstens-skrap... 480 spänn! Med rabatt från Försäkringskassan!! Sen hade jag tappat en lagning... hade inte ens märkt det själv så då fick jag en tid senare på eftermiddagen... ungefär 20 minuter senare... 705 fucking spänn!! Sen har jag ett major problem med en tand till... och det kommer kosta skitmycket och förmodligen göra skitont också... jag är inte nöjd med mig själv just nu kan jag lova... och det här hade kunnat undvikas... OM JAG BARA GÅTT TILL TANDLÄKAREN!! Mitt råd är helt enkelt... ta hand om tänderna och gå till tandläkaren... just do it!



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0