Ingen bra dag
2012-08-23
12:13:18

Den här dagen kommer alltså inte bli bra... Det är min sista semesterdag... men inte fick jag sova länge... *morr* Ska in och jobba imorgon... visserligen blir det inte många timmar för vi ska ha en "avdelningskonferens" på eftermiddagen... och på kvällen är det sen dags för den årliga summiten... Så då tänkte jag här imorse att jag skulle ta och börja ta fram det jag ska ha med mig... det är konferens med övernattning så det ska ju med nåt ombyte och så vidare... Klänningen jag hade tänkt ha på mig på middagen var sådär... fick på mig den vilket i sig är trevligt... men jag vet inte om jag tycker att den sitter så speciellt snyggt... aja... tar väl fram skorna också när jag ändå håller på så jag ser hur det ser ut tänkte jag... Det var bara att glömma det... hittar inte skorna nånstans... håller på och blir galen! Hitta alla andra skor jag stuvat undan... men inte just dom... Blev givetvis så irriterad så jag var tvungen att göra nåt annat en stund... blogga tänkte jag då... men som vanligt när jag loggar in så fanns det en del uppdateringar som skulle göras... klickar uppdatera... och kommer på hur det gick sist... mina inställningar bara försvann... och likaså den här gången... så nu ser allt konstigt ut... bilder är för stora... mina headers borta osv... När jag nu sitter här med min lilla dator... så inser jag hur inaktiv jag varit när det gäller bloggande och att läsa bloggar... bloglovin' har väl fått fnatt för att jag har så många olästa inlägg... äh måste logga in för att kolla... men den lär väl bara visa 300 olästa åt gången... Japp... det kommer ta en stund... den visar just nu 263 olästa inlägg på fyra bloggar... haha... det stämmer verkligen inte... Happ då har jag att göra en stund då... fixa till bloggen om nerverna tillåter... leta skor... läsa bloggar... läsa mail (det har varit uruselt på den fronten också)... blääää vad trött jag blev plötsligt...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0