Vipperian
2012-01-26
23:12:28

Det händer så himla mycket nu... och bloggandet har varit... ja obefintligt... MEN!! Jag är numer en fransförlängare! Jeeeiiiiiii!!! :w00t: Alldeles nykläckt... med lång väg att gå innan jag är riktigt duktig... Så det är väl egentligen det jag sysslat med sista veckan... gått utbildningen och börjat öva här hemma... i min "källarsalong"... bilder kommer när jag fått lite mer ordning där... I utbildningen ingår en hemsida... som visserligen inte kommer upp än på ett tag... men som vi var tvungna att hitta på en adress till på kort tid... och för att göra en lång historia kort... vippe betyder frans på norska... så det blev Vipperian... :tongue: WISH ME LUCK!! :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0