Grönt är inte alltid skönt
2012-09-29
23:20:42

Efter besöket på Kolmården har jag tyckt att mitt hår skiftat lite grönt men på nåt sätt förträngt det iom det inte verkade synas när det var uppsatt... Idag när jag då fick för mig att jag skulle testa skummet som kom med i Glossyboxen och ha håret utsläppt blev det uppenbart att det inte bara skiftar i grönt... MITT HÅR ÄR GRÖNT!!! Efter att ha skrivit om det på Facebook fick jag tips 0m både ketchup, bikarbonat och silvershampoo... Har nu införskaffat all of the above! Ska börja med shampoot... men jag har inte bestämt mig än vilken metod jag ska prova sen om det inte funkar... bikarbonat ska tydligen göra håret torrt och tanken på att ha ketchup i håret känns verkligen äckligt... :sick: Måtte nåt funka för jag kan ju inte gå omkring och se ut såhär... :cwy:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0