Utslagen
2014-01-30
15:58:07

Jag har haft sån himla tur hela hösten och vintern... ja det vill säga hittills... sambon däckade i en grotesk förkylning i fredags... och jag följde efter på lördagen... Nu snart en vecka senare är jag fortfarande dålig... det enda som blivit bättre är febern... Det är riktigt länge sen jag varit såhär sjuk... min normala temp ligger på runt 36,5 och som högst låg den på 39,8! Jag brukar inte tappa smaken när jag är förkyld heller men den här gången måste jag erkänna att jag åkt på det också. Nåt som aldrig hänt när jag varit sjuk tidigare är att jag skulle gått ner i vikt som så många säger att de gör, men den här gången har jag till och med gått ner lite... så jepp... det har varit en rejäl omgång... Men nu får det väl ändå vara nog... jag menar... jag har legat i sängen eller i soffan i snart en vecka... min kropp är inte bara trasig på grund av förkylningen, den är helt trasig av all inaktivitet, speciellt ryggen... jag är måttligt trött på att sitta hemma... jag har sett allt på tv, till och repriserna... vilken kanal jag än byter till är det nåt jag redan sett. Kan bara konstatera att det visas bra mycket mer skit än vad jag nånsin kunde drömma om  :dizzy: Det måste bara vända nu... måste!!



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0