Måndag... igen...
2010-06-14
13:40:00

Det har varit fullt ös hela helgen... men nu är det dags för lite vanliga rutiner... som att jobba... Det här nya sambolivet tar kål på mig... ;o) nä inte riktigt... men det är fortfarande grejer som ska anpassas... har ju hållt igång så trött är jag i alla fall... Förra veckan var vi och storhandlade... och jag svarade lite glatt att jo visst finns det smör och ost... vad jag inte tänkte på var att det förmodligen inte skulle räcka långt... jag vet ju hur mycket jag förbrukar utav saker och ting... men inte hur mycket det går åt för T... hahaha... så vi fick åka och handla igen... Vi... eller jag i alla fall... är i nåt sånt där avkänningsläge... försöker pejla in så mycket som möjligt... lära mig hans rutiner... och jag tror nog att han gör detsamma... Har inte riktigt landat i den nya vardagen... så det blir lite tyst på bloggen... som nu i helgen som var... min dator var inte igång om det inte var för att titta på en film på kvällen... har liksom inte hunnit... Men det blir bättre... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0