Kallt som bara den
2009-12-18
19:53:09

Jag har ca fem minuters gångväg från centrum och hem... om ens det... nu när jag kom från jobbet höll jag på att frysa huvudet av mig... det var skitkallt... kollade på termometern när jag kom hem och den sa 11 komma nånting minusgrader... det gjorde alltså riktigt ont i huvudet för att det var så kallt... och då hade jag inte ens blött hår... När jag var yngre hände det väldigt ofta att jag gick hemifrån med blött hår... mössa kunde man ju inte ha för det skulle ju förstöra frisyren... på sin höjd använde jag luvan på jackan... men det var nog inte ofta... men jag kan inte minnas att jag frös så mycket om huvudet som jag gjorde nu idag... Men det får gärna fortsätta vara kallt... är det lika torrt och fint i helgen så ska jag, som jag skrev i nåt inlägg tidigare, gå ut med Greger och se vad han tycker om all snö... :o)

brainfreeze1

18:53



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0