Måndag
2010-08-30
12:22:29

Wiii... jag har löst problemet jag haft på jobbet sen förra veckan... nu kan jag komma nån vart... nu kan jag börja jobba ordentligt... :happy: Morgonen började lite sisådär... T snarkade rätt duktigt halva morgonen så när jag klev upp kändes det som att jag inte sovit mer än några minuter... men när jag vaknat till ordentligt var jag inte så trött som jag i sånt fall borde ha varit... så jag har nog bara blivit väckt nån timme på morgonen... nog för att det är tillräckligt jobbigt... men det kunde varit värre... :tongue: Regnar gör det också... men men... shit happens... har äntligen kommit ihåg att boka ny tid till Sessan för andra rabies-vaccinationen... och ikväll är det meningen att jag och M ska gå på ett Yogapass... vi får väl se hur bra det går... hahahah...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0