Dag 2
2010-01-19
22:59:28

Passade på att fota håret när jag ändå tog en dusch på kvällen... har ju varit och tränat idag... ett danspass... kommer väl inte kunna röra på mig imorrn... heheh... Det har faktiskt varit lite varmt idag med måste jag säga...fattar inte... vad är det för fel på min kropp... får väl klä mig lite tunnare imorrn igen... :o) Här kommer i alla fall bilderna på håret... det syns inte så bra... men det ser faktiskt bättre ut idag... jämförde med bilden från dag 1 (egentligen dag 0) och då ser det ut som att det är lockigare första dan.. men det är det inte... jag ser ju att det är mer lockar än friss idag... så än så länge fungerar det :o) Och utan stylingprodukt... bara lite balsamspray :o) dag2BM


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Foto & Design blogg

Ääääälskar dina lockar!

2010-01-20 @ 13:47:17
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0