Kitty Brain Train
2010-07-30
00:01:29

Tänkte att jag skulle "aktivera" mina katter lite... Ja alltså... jag vet inte... Greger har ju övat längre med den här mojängen till skillnad från Sessan... han har liksom hittat tekniken... han svingar bollarna rätt smidigt... men jag vet inte riktigt om jag tycker att det här är så mycket brain train... De kommer springandes när de hör att jag tar fram den... men jag tror nog att det beror på att de vet att de får godis... :wink: Men men... de roade sig i ett par minuter med den så...


Postat av: Kristin

hahahaha...Greger e ju störtskön när han liksom lite nonchalant sular undan bollarna :biggrin:

Svar: @Kristin,
Men eller hur... han har värsta snitsen på det där...
Lelle

2010-07-30 @ 00:34:10
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: Lotta

Nämen vart tog den lilla gullungen Sessan vägen... dags att hälsa på snart tror jag. Superfin är hon :wub: och pappa oxå såklart!

Svar: @Lotta,
Ja hon är inte så himla liten längre... pappas svans verkar hon få iaf... och fin man... :o)
Du är så välkommen så...
Lelle

2010-07-30 @ 00:36:38
URL: http://www.magicasibir.se
Postat av: Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Wow Greger körde ju på direkt haha. Duktiga de är!":)

Svar: @Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia,
Joo vi har ju haft den där ett tag... brukar ta fram den ibland... och Greger har ju som sagt kört ett antal fler gånger än Sessan... :o)
Lelle

2010-07-30 @ 01:06:36
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0