Mer höst
2010-10-15
13:28:26

Igår var jag ute på en promenad med pappa igen... tog med mig kameran igen då jag visste att det inte skulle bli någon ordentlig promenad... och så ville jag ju givetvis testa lite fler inställningar... En runda som vi förut gått på ungefär en timme tog oss nästan två timmar igår... det är bara att inse att min kropp håller på att gå i bitar... i och med att vi inte gick så fort så gick det bra med tanke på förkylningen... men däremot så ville inte min rygg vara med... blev till och med tvungen att stanna ett par gånger och sätta mig på en bänk och vila... näääääää jag kände mig inte alls som en pensionär.... :ermm: Här kommer i alla fall ännu mer höstbilder... motiven är ju i stort sett desamma som i ett tidigare inlägg... men vad gör man... det är ju så himla fint ute nu...
http://bilder.lelleland.se/#1




» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0