Skulle kunna tro att detär måndag
2010-09-09
11:09:01

Sådär... då har jag hittat vad som spökade med länkarna igår... det var ett plug-in som strulade.. och när jag avaktiverade det så försvann ytterligare ett problem... jag vet inte vad jag gjort för fel... får undersöka det en annan dag... det ska ju fungera... Hur som helst började inte min morgon sådär jättebra... sitter på T-banan och kommer på att jag glömt glasögonen hemma... inte bra... men det är bara att försöka stå ut... däremot vet jag ju att jag om en stund har ont i huvet... jippi... så kan det gå när man byter väska... crazy-eye-glasses Sen har det varit lite annat den här morgonen också... men det får bli ett annat inlägg lite senare...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0