Thailand - Andra veckan
2011-04-05
22:03:03

Efter att ha latat oss den första veckan tyckte vi att det var dags för lite utflykter... Vi hyrde moppe och åkte runt på ön... åkte till två vattenfall... stannade på utsiktsplatser som alla andra turister... besökte ett tempel... åkte på två snorkelutflykter... åkte till Bang Bao-hamnen... red på och badade med elefanter... En helt fantastisk vecka... givetvis blev det sol och bad även den andra veckan... Vill inte tråka ut er med en massa detaljer... så titta på bilderna istället... :biggrin: 110312-110318 [nggallery id=18]


Postat av: Alisa ~ Amor Vincit Omnia

Fina bilder. Hehe vi var under en dry season när vi åkte till ett vattenfall i Sydafrika, ni hade mer vatten än oss haha. De där taggiga grejerna kallas på spanska havs igelkott, de finns sååå många på Kuba o när jag var liten trampade jag på en sådan. De har gift i taggarna så du kan ana dig smärtan haha

Svar: @Alisa ~ Amor Vincit Omnia,
Den andra med olika nivåer fotade jag inte ens, var skitbesviken, kämpade oss in i djungeln, jag i flip-flop igen, nivå efter nivå, och det vart liksom aldrig nåt ordentligt vattenfall nånstans...
De heter säkert nåt med havsigelkott på svenska också... jo vi blev varnade för de giftiga taggarna... det var tydligen nån turist som på nåt sätt hade lyckats sätta sig på en sån där... ajaj... ;o)
Lelle

2011-04-06 @ 11:06:02
URL: http://alisagonzaleez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0