Fransförlängning
2011-08-01
21:49:18

Yep... jag kunde inte låta bli... :biggrin: I lördags var jag och fick en fransförlängning gjord... visserligen är mina egna fransar långa... men utan mascara var det liksom inte till någon nytta... (trots tappra färgningsförsök)... :dizzy: Nu kliver jag upp ur sängen... och ser ut som på den nedersta bilden... och det är så jag glider omkring på dagarna nu... heeeeelt osminkad... har inte ens foundation... smörjer in ansiktet efter duschen... och det är allt... så jäkla skönt!! Kommer nog sminka mig lite om ett tag igen... nu är det ju lite av nyhetens behag som gör att jag blir extra slö och inte ens försöker.... :wink: Som sagt... det är inte så många dagar sen det här gjordes... men än så länge kan jag verkligen rekommendera det... helt underbart... :biggrin:

Vad tycker ni?




Postat av: Kristin

Du måste ha tagit det absolut längsta fransarna som finns, så långa har inte Dessan på mitt jobb =)
Men det e sjukt coolt!!!

Svar: @Kristin,
Faktiskt inte, det finns 2mm längre, men tack :)
Lelle

2011-08-01 @ 23:56:49
Postat av: Zarah-Lou

Wow! Inte dåligt! :D
Hur länge håller de?

Svar: @Zarah-Lou,
Tack!
Hur länge de sitter beror på den egna fransen, 4-6 veckor nånting, priset varierar från dyrt till skitdyrt, men där jag var kostar det 400kr första gången och 300kr för påfyllning :)
Lelle

2011-08-02 @ 04:02:34
URL: http://zarlei.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0