30 dagar - Dag 29 - Mina ambitioner
2011-01-12
22:38:33

Alltså jag vet inte... jag vill så mycket... men jag tappar intresset så snabbt... det enda som lyckats behålla mitt intresse mer än en kort stund är just nu dansen... och där tänker jag fan bli lite duktig... men annars vet jag inte vad jag ska rabbla upp... Guuuuuuuuuud vad jag är tråkig!!


Postat av: Zarah-Lou

Jag kan känna igen mig i ditt tankesätt - är likadan när det kommer till att tro på sig själv och verkligen göra det man TÄNK göra!
Men jag försöker göra allt i min makt "för att gå emot mig själv" och verkligen kämpa! Dok lättare sagt än gjort!

Svar: @Zarah-Lou,
Så sant så... man kan inte göra mer än försöka...

Har tänkt fråga dig om lite annat...
Visst kör du BalsamMetoden fortfarande? Gjorde du det när du var i Mexico? Tänkte bara höra hur det fungerade med saltvattnet... och sen vad använder du för produkter om du fortfarande kör?
Lelle

2011-01-13 @ 03:38:39
URL: http://zarlei.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0