Hur ska det här sluta?
2011-01-30
14:27:09

Vi har ju haft Greger på besök hos mina föräldrar i veckan... och där har han varit hur tyst som helst på nätterna... Sessan har varit kvar här hemma och även hon har varit tyst... så vi bytte plats på dem... för att se om det blir någon skillnad... Men Greger har varit tyst här hemma... och Sessan har varit tyst hos mina föräldrar... däremot har hon ju inte betett sig jättenormalt där men hon har iaf inte jamat en massa... Det gjorde att vi drog den slutsatsen att då är det förmodligen nånting mellan dom två som gör att han måste gapa... så jag tyckte att hon skulle få komma hem... När de träffades så verkade de inte bry sig om varandra och det var precis som att de inte hade varit ifrån varandra alls... Men däremot dröjde det inte länge förrän Greger försökte sig på Sessan igen... vilket betyder att inatt blir det väl samma gap och skrik som tidigare... Nu börjar det här bli riktigt jobbigt... jag vet inte vad vi ska göra... och jag vill verkligen inte omplacera nån utav dom... Sessan var lite annorlunda när hon var ensam... till det bättre hållet... och Greger har bara varit som vanligt... Man ska ju göra det som är bäst för djuren... men vad tusan är det bästa i det här fallet?



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0