Vi drar...
2011-01-21
15:01:57

Några veckor sen fick jag och T nog... så vi bokade en resa... och i mars åker vi härifrån... det ska blir såååå underbart... :biggrin:

Har aldrig haft fyra veckor semester på rad... en gång har jag haft tre veckor... så den här gången slog vi till med tre veckor... Bilderna nedan är från hotellet vi ska bo på... och det är ju inte direkt svårt att gissa vart det är vi ska... :tongue: Ville testa "läs mer-taggen" så jag tänkte att jag passar på att göra det nu... kanske finns nån som inte vill se... :wink: kacha-1 kacha-2


Postat av: Zarah-Lou

Uuuuuuuuuuunderbaaaaaaaaaaaart!! Vill oxå!! :lol:

Svar: @Zarah-Lou,
Hihih... Det ska bli såååååå skönt :)
Lelle

2011-01-23 @ 23:17:29
URL: http://zarlei.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0