Hemma igen
2011-03-27
14:00:26

Hallå :biggrin: Då var man hemma igen då... eller ja... vi kom hem igår morse... men hela dan igår bara försvann... Vi var hemma hos mina föräldrar.... Ts föräldrar... handlade och så kom en kompis till T förbi... och så var det dags att gå och lägga sig... Är inte riktigt med i matchen ännu... jättetrött... och jättesjuk... typiskt... mår apa... men det kommer inlägg och bilder från resan sen... jag lovar... :biggrin: Skrev i inlägget innan att jag skulle skriva nåt från resan... men det gick liksom inte... när jag väl satt framför en dator kändes det så krystat... det kom inget naturligt... så jag struntade i det istället för att tvinga fram nånting... jag var ju trots allt på semester... så det blev även semester från bloggen... :wink: Men nu är det prio på kattvård... har en del tovor att reda ut... kurera min förkylning... och sen får vi se vad energin räcker till...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0