Jitters
2012-11-13
22:02:10

Imorrn är det då dags... min första operation... bara en liten titthålsoperation... men ändå... har blivit sövd tidigare så det känns inte så läskigt... men den delen där de faktiskt ska igenom hud och grejer och "borra" sig in... det känns lite creepy... Alltså... med andra ord sitter jag här med pre surgery jitters... om det nu ens finns nåt som heter så... :w00t: Det jag skulle behöva göra är att packa min lilla väska... och hoppa in i duschen och skrubba kroppen... men jag kommer liksom ingenstans från soffan... känner mig nervös men ändå inte... Sen är det frågan om vad jag ska hoppas på... att de ska hitta nåt och kanske få en diagnos och bekräftelse på en kronisk sjukdom... eller att de inte hittar nåt men att man måste fortsätta utreda... pest eller kolera... Bläää...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0