Frisörbehov
2015-10-25
22:58:42

Förra helgen tänkte jag att det var dags för ett besök hos frisören... det var ju liksom bara över ett år sen sist... så jag ringde dit där jag gått de senaste gångerna... och för att slippa skaffa barnvakt så frågade jag lite hoppfullt om de hade tid till lördagen den här helgen... som igår då... fick till svar att de inte har några som helst lediga tider kvar på lördagar resten av året...  :blink: Alltså... det är ju inte så att det är brist på frisörer i Södertälje... men nu när jag inte fick en tid där jag brukar gå så rann det liksom ut i sanden... kommer vara alldeles "au natural" i håret snart... hahahah... med en touch av grönt förstås...  :dizzy:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0