Lördagsnöje
2015-10-24
23:18:42

Vad gör man en lördagkväll när sambon är ute på en grabbkväll och dottern ligger och sover... jo man sitter och pillar lite med bloggen... den som blivit heeeeeelt bortglömd... inte många inlägg de senaste åren... japp, åren... inte dagarna, veckorna eller månaderna... utan åren... Jag är en sån "pyssel-holic"... i brist på bättre ord... hahaha... det bara snurrar idéer i huvudet på mig på allt jag vill göra... och om jag lyckas bestämma mig för nåt så blir jag helt besatt... tills jag provat det och sen svalnar intresset... det betyder såklart att jag har typ 100 påbörjade pysselgrejer... och inte tar jag mig tid att avsluta nåt heller... Nu hade ju varit ett perfekt tillfälle att sätta sig med nåt... men nej nej... jag var tvungen att börja med det här istället... nåja... det kanske kan klassas som nåt "nygammalt" istället :ermm:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0