Otoskop
2015-10-24
23:55:55

Inte helt otippat... så blir det inlägg om barn och prylar till barn även på denna blogg... Vi får väl se... men det verkar än så länge som att risken är stor för att Elisa blir nån form av öronbarn... jag menar... hon hade sin första vaxpropp vid fyra månaders ålder och i bägge öronen nu vid ett års ålder... I och med att det nu blir glesare med besöken hos BVC så funderar jag på att införskaffa mig ett otoskop så man kanske kan hålla lite koll på öronen själv hemma istället för att det ska behöva gå så långt som till vaxproppar och öroninflammation eller spring hos läkaren var 3e eller 4e månad. Är det någon som har erfarenhet av otoskop och kan tipsa om nån bra? Jag har kikat lite på den här men prislappen är inte speciellt tilltalande...

F.O. PICCOLIGHT

01-13300-232-1_dup2_medium.1427106357



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0