Dags att varva ner
2009-08-22
23:18:52

Då var man hemma igen...

Började starkt imorse med att städa... kom tyvärr inte så långt förrän jag fick "order" om att hoppa in i duschen... T och jag åkte till Gamla Stan en sväng... sen var vi inne själva City en sväng... därifrån åkte vi till Täby C... och nu när jag äntligen tagit mig till Täby och en underklädes-affär som har min storlek i BHar... så visade det sig att de hade inget för mig där... av någon anledning var det väldigt urplockat... de hade nån rea också... är det inte typiskt...
Sen åkte vi i alla fall hem till mig och slöade lite och glodde på en film... och efter det åkte vi på bio... så nu har vi sett G.I. Joe som vi pratat om att se...





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0