Hur ska det här sluta
2009-08-14
11:01:29

Jag är så trött så jag mår illa... fan Greger blir ju bara värre hela tiden... han har busat som bara den inatt igen... jag blev väckt av ett konstigt ljud på morgonen och kom fram till att det kom från hans vatten-fontän... ljudet berodde på att det inte fanns tillräckligt med vatten i den... 

Greger tyckte väl att vi behövde en liten översvämning i köket... mitt i allt busande har väl han då sprungit in i apparaten... så allt vatten låg på golvet... KUUUUUUL!!!

Det var bara att börja torka upp allt vatten och ställa matskålar och sånt på ett torrt ställe... jag blir inte förvånad ifall det blivit nåt knas med golvet... det såg ut som det redan imorse... MORR!!



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0