Man hör det man vill höra ;o)
2009-08-13
10:03:43

Då har jag fått mig ett gott skratt idag...

Pratade med en kollega och morrade över att jag glömt mina glasögon... vi diskuterade fenomenet att ha så dåligt minne och att vara tankspridd... vilket givetvis fick mig att tänka på Tankspriddas riksförbund... min kollega skrattade lite men såg lite fundersam ut och säger till slut att Men alltså, nu förstår jag inte riktigt... hon hörde fel... hon tyckte att jag sa Tankspriddas SEXförbund och förstog inte alls vad jag menade och vad det hade med dåligt minne att göra.. hahaha...

Så tokigt det kan bli ibland... ;o)


Postat av: Alisa -[ Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Ja man kan lägga till massa saker!:)

www.personligalmanacka.se

2009-08-13 @ 11:19:49
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0