Måndag
2009-08-17
10:40:11

Då var det måndag och ny vecka igen... bara den här veckan kvar... sen är ordningen återställd här på jobbet... personalmässigt i alla fall... :o) vi är ju som sagt bara två personer...

men det betyder också att jag jobbar två veckor till... sen har jag semester i två veckor... ska bli skönt även om det är i september och vädret inte är det varmaste... vi ska åka ut till vår sommarstuga i Finland... så det kan nog bli lite mysigt ändå...

imorgon kväll ska jag åka och hämta Gregers pass :o)

Idag ska jag och Alisa äta lunch... det ska bli jättetrevligt och gott med smarrsmarr-mat från Sala Thai ;o)


Postat av: Alisa -[ Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

HAR DU 2 VECKOR SEMESTER IGEN!

Lycko diiiiiiiiiiiiiiiig!

2009-08-17 @ 11:20:30
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0