Mattan kanske funkar
2009-08-18
09:55:26

Jag har egentligen inga sömnbesvär... och de sömnbesvär jag har består utav Greger... ;o)

Däremot har jag ju insomningsproblem... det kan ta timmar för mig att somna... hur trött jag än är...

Igår kväll var jag ju visserligen rätt trött och så... men jag vet inte om det var det... eller om det var spikmattan som gjorde sitt...

Vid halv elva la jag mig på mattan... en halvtimme senare väcks jag av att jag precis börjat snarka... hahaha... jag har alltså slocknat inom en halvtimme... och det händer inte ofta... tyvärr så hade jag inte ordnat med allt jag skulle innan jag skulle gå och lägga mig (vilket jag trodde innan jag la mig på mattan) så jag blev tvungen att kliva upp och fixa det sista... men jag tror att jag somnade hyfsat snabbt sen när jag gick och la mig igen...

Tyvärr kan jag inte påstå att jag är pigg idag...

Men jag testar vidare :o)





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0