Onsdag
2009-08-05
20:38:40

Ännu en hektiskt dag...

Under veckan har jag på något sätt lyckats intala mig själv att jag kan faktiskt inte trolla... jag är ensam på jobbet med lite hjälp på förmiddagarna... jag kan helt enkelt inte hinna med allt... jag är ju lite så att ska en avstämning vara klar ett par dagar in i ny månad så ska den vara klar då också... så är inte fallet denna månad... men som sagt... på nåt sätt har jag lyckats få mig själv att acceptera det... och känner mig lite lugnare...

Tidigare idag kom sms:et att jag kan gå och hämta ut mitt paket... tjohoo... min dermalogica beställning är nu här hemma... :o) och ska börja användas ikväll...

Sari och Elliot var förbi en sväng och hälsade på också... Greger har ju inte haft så mycket med barn att göra så han tycker att de där små är lite läskiga... men han var faktiskt himla duktig med Elliot idag... det blir väl så när nyfikenheten tar över ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0