Regnig onsdag
2009-08-12
09:54:03

Jahapp.. då var det onsdag... och vädret skulle inte kunna vara mycket tråkigare...

Trött som bara den är jag också... har varit vaken större delen av natten känns det som... om inte annat så vet jag att jag vaknat (blivit väckt) ett antal gånger...

Träning blir det idag också... just nu är jag inte ett dugg sugen på det... (ja jag vet, brukar inte vara speciellt entusiastisk över träning annars heller)

Tjohoo vad jag känner mig positiv idag ;o)




Postat av: Åsa

Hehehe.. Jag är lika motiverad till träning jag med. Har slutat helt med det igen.. Trots att jag är mitt i ett bantningsprogram. Finns inget som inspirerar eller motiverar en tillräckligt. Kan inte ens komma med en bunt uppmuntrande ord.. :-)

2009-08-12 @ 13:49:15
URL: http://www.metrobloggen.se/wallis

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0