Update
2009-08-25
11:25:10

Igår var det dags för träning igen... det gick ganska bra... benet ville inte riktigt vara med alla gånger... men helt slut vart jag i alla fall... givetvis hade jag ju glömt tränings-toppen hemma men som tur var hade jag ett linne på mig som jag kunde träna i... att duscha där var ju ingen större idé i och med att jag inte hade nåt att byta om till...

Väl hemma hann jag knappt hoppa ut ur duschen förrän mamma ringer och undrar vart jag är (hon började ringa när jag hade precis hoppat in i duschen, och av någon anledning så har det blivit så att om jag inte svarar så måste man ringa 30 gånger till för säkerhets skull, det är ju inte så att jag kanske bara är upptagen. Dessutom visste hon att jag skulle träna)

Hon ringde för att meddela att hon tyckte att pappa skulle komma just då för att laga ett hål i taket på min balkong... när min mamma bestämt nåt så är det enklast för alla att bara haka på... så då kom pappa och fixade det...

Sen kom T över och det enda vettiga jag fick gjort igår var att sätta igång en tvättmaskin... visserligen var det hur skönt som helst att bara ligga och glo på tv... men ändå... T åkte hem sent och jag kom väl i säng vid tolv nån gång... inte bra...

Idag är jag för första gången (vad jag kan komma ihåg) osminkad på jobbet... jätteskönt... men den egentliga anledningen till att jag lät bli att sminka mig är för att jag ska till en Ortoptist idag... det kan vara lite skönt att inte ha mascara och grejer när de ska "grotta" i ögonen...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0