Dags för flytt igen?
2009-12-06
20:51:50

Nu börjar jag ruttna på det här programmet... ja... redan... Det går inte att mobilblogga... blogga via e-post verkar knepigt... jag får inte in klockslag i inläggen... jag kan inte ens försöka skydda mina bilder... och vad som är värst hittills... jag kan inte få upp bilderna i det här förbannade programmet... jag har bläddrat och läst i forumet hur länge som helst... och det lilla som står är inte till någon jävla hjälp alls då jag kollat att det verkar va rätt inställt... Det är alltså dag två med Wordpress... och jag funderar på att gå tillbaka till blogg.se... MORR!! 19:51  


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

haah gumman allt går att fixa!:) Bara fråga på!:)

2009-12-07 @ 11:40:03
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0