Dålig testmiljö nu
2009-12-07
11:00:24

Köpte ju en sån där wake-up lampa förra helgen eller vad det nu var... och jag har fortfarande inte lyckats testa den ordentligt... alltså jag har ställ klockan... men jag har antingen varit vaken halva natten och då innan klockan skulle gått igång... eller så har jag blivit väckt precis innan... Visserligen är jag ledig idag men tänkte att jag ska nog ställa klockan ändå för att inte sova bort halva dagen... det blev givetvis väldigt sent igår... kom väl i säng vid halv två igen... och det beror på katterna... suck... men ställde klockan på nio ändå... om inte annat så kanske jag är trött ikväll då... Givetvis har katterna bråkat halva natten... så jag var heelt död när jag fick somna om sista gången... lampan märkte jag ingenting av... ljudet på larmet är visserligen väldigt lågt och det hörde jag inte förrän typ efter fem minuter... så så bra gick det... Men skam den som ger sig... imorgon blir det till att börja jobba igen... så det är bara att testa vidare :o) 09:59



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0