Detär pinsamt...
2009-12-05
20:03:37

... att berätta... men det här med bloggflytten har tagit mig hela dagen... Vid klockan fem tog jag mig ur morgonrocken och fick på mig ett linne och mjukisbyxor... Jag sitter fortfarande i dom kläderna... hur illa är inte det... Nu är klockan helt plötsligt sju och hela lördagen är i stort sett slut... Vad ska man säga... tiden går fort när man har roligt ;o)


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Jaaaaa åh vad jag är stolt över dig:D DU lyckades:D Du kommer att ÄLSKA Wordpress, säg till om du behöver tips på plugins/adds eller så:D

Grattis looks looovely!:D

2009-12-05 @ 20:25:13
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Hehe det kommer ta din tid det finns sååå mkt att lära sig med Wordpress:) En enooooorm djungel av härligheter. Jag hoppas att du trivs lika mycket som jag.

Men du en hel dag, det hade tagit mig minst en vecka så be proud:D I know i am over you!:D

2009-12-06 @ 00:11:42
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0