Glad
2009-12-07
14:29:42

Antalet besökare har ökat sen jag gick över till Wordpress... hmm... why? Kan tänka mig att man får fler träffar nu ifall någon letar efter något på Google... men jag kan inte låta bli att undra ifall det stämmer att de flesta hittar hit via min gamla blogg eller via Alisas blogg... Har inte riktigt lärt mig vad allt betyder i den nya besöksräknar-funktionen jag har :o) Hur som helst... jag är jätte jätte jätte glad för att fler har hittat hit!!! 

Happy Face Thumbs Upjpg

13:29


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Hehe ja fler hittar hit på sökord och sådant som länkas till bloggen. Mina topp ord är julpynt, new moon och GI hehe

2009-12-07 @ 15:06:30
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0